جدیدترین مدل ارایش عروس در تهران: میکاپ اسموکی یا میکاپ کره ای

بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران و بهترین میکاپ ارتیست های تهران را برای میکاپ عروسی و نامزدی انتخاب کنید. جدیدترین مدل ارایش عروس در تهران را از گلاریس بهترین سالن میکاپ عروس تهران و آرایشگاه خیلی خ ...

بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران و بهترین میکاپ ارتیست های تهران را برای میکاپ عروسی و نامزدی انتخاب کنید. جدیدترین مدل ارایش عروس در تهران را از گلاریس بهترین سالن میکاپ عروس تهران و آرایشگاه خیلی خوب برای انواع مدل های آرایش جدید عروس بخواهید.


سالن عروس و عروس سرای گلاریس غرب،بهترین آرایشگاه عروس غرب تهران

با جدیدترین مدل ارایش عروس در تهران

آدرس: تهران-ستارخان- خیابان شهرآرا - ضلع جنوبی پارک شهرآرا - کوچه۳۲ - پلاک۲ - واحد۲۸-آرایشگاه عروس گلاریس غرب


جدیدترین مدل ارایش عروس در تهران


از پیج اینستاگرام آرایشگاه گلاریس غرب کلیک کنید  و نمونه کارهای جدید بهترین سالن میکاپ و شینیون  ستارخان را ببینید.


جدیدترین مدل ارایش عروس در تهران

میکاپ عربی


شینیون میکاپ عروس


تلفن تماس گلاریس غرب

آرایشگاه عروس خوب در تهران و سالن شینیون میکاپ عروس معروف غرب تهران

با جدیدترین مدل ارایش عروس اسموکی و کره ای

۸۸۲۳۱۳۹۵
  شماره مشاوره

میکاپ کار و شینون کار عروس :

۰۹۳۶۲۰۴۸۳۱۵



این چند مورد حتما به شما کمک می کند که در انتخاب بهترین سالن آرایش و مدل آرایش عروس تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

گلاریس غرب آرایشگاه عروس خوب در تهران و سالن میکاپ اسموکی غرب تهران

۰۹۳۶۲۰۴۸۳۱۵


جدیدترین مدل ارایش عروس در تهران

جدیدترین مدل ارایش عروس در تهران


1.آرایشگران و میکاپ کارهای معروف منطقه و شهر خود را بشناسید.

 قبل از رفتن به آرایشگاه زنانه با مدل های میکاپ عروس آشنا باشید. و آرایشگران معروف هر سبک را در شهر و منطقه خود بشناسید. در انتخاب آرایشگاه زنانه مدل آرایش مورد علاقه خود و تخصص آرایشگاه عروس را بشناسید.

میکاپ کارهای معروف سبک های اروپایی در تهران را می شناسید؟

مریم رئوف

مریم راهنما 

مهشید سلطانمرادی 


 2.برای انتخاب یک مدل آرایش و میکاپ عروس مناسب ،غیر ازتاکید بر استفاده از  مواد درجه 1، تناسب مدل میکاپ با صورت و سلیقه شما بسیار با اهمیت است. مثلا اگر دوست دارید در مراسم عروسی و چشن نامزدی  آنقدر تغییر کنید که کسی شما را نشناسد باید مدل میکاپ عربی یا خلیجی را انتخاب کنید. من و خیلی دیگر هم مدل میکاپ لایت را دوست داریم. مدل لایت یا میکاپ اروپایی یا نچرال هدفش نشان دادن خود واقعی شما در بهترین حالت ممکن است.


مدل میکاپ لایت عروس جدید

ارایش لایت اروپایی


۳. راه ساده تر مراجعه به پیج اینستاگرام سالن های زیبایی است و دیدن نمونه کارهای آرایشگاه عروس، قطعا یک سالن حرفه ای عروس نمونه کارهای متفاوتی از سبک های مختلف را در پیج خود و یا آلبوم کار خود دارند. ببینید از کدام کارها بیشتر خوشتان می آید. چند نمونه از کارها را بعد از دیدن قبل و بعد میکاپ  عروس انتخاب کنید و بعد بر مبنای قیمت پکیج های عروس می توانید بهتر تصمیم بگیرید.


4. حالا وقت آن رسیده که آرایشگاه و سالن عروس را از نزدیک ببینید. حتما غیر از بازدید از محل سالن زیبایی و شرایط فیزیکی آرایشگاه زنانه با میکاپ کار و شینیون کار سالن مشورت کنید. تا بهترین مدل میکاپ شینیون عروس را به شما پیشنهاد نماید. شینیون عروس سهم زیادی در زیبایی و درخشش شما در مراسم عروسی و چشن های نامزدی دارد.مدل های مختلف شینیون هرکدام زیبایی های خودشان را دارند. اما در انتخاب شینیون عروس، علاوه بر توجه به انواع شینیون: شینیون اروپایی، شینیون باز، شینیون جمع بالا و شینیون موی کوتاه به تناسب شینیون با لباس عروسی و آرایش خیلی دقت نمایید.


ارایش مو


5. یادتان باشد که غیر از انتخاب مدل میکاپ سایر موارد و جزئیات هم خیلی مهم است. به همین خاطر باید شما در رنگ موی مورد علاقه یا هایلایت مو ، مدل شینیون موی مورد علاقه مدل و نوع طراحی ناخن عروسی یا نامزدی، فیشیال پوست و سایر موارد از قبل مذاکره کنید.


میکاپ عروس اسموکی


خدمات سالن میکاپ عروس گلاریس غرب
ارایه پکیج های متنوع میکاپ عروس و  میکاپ نامزدی به مدل های مختلف (میکاپ لایت، میکاپ کلاسیک، میکاپ هالیوودی، میکاپ لبنانی، میکاپ عربی،میکاپ کره ای و اسموکی ) با قیمت های متنوع آرایش عروس
شینیون های جدید، شینیون باز ، شینیون عروس و شینیون موی کوتاه
فیشیال پوست،
طراحی ناخن
ما این اطمینان را به شما می دهیم که در شب رویا های تان تک ستاره مجلس باشید. ارایه تخفیف ویژه به نوعروسان و دختران محدوده گیشا(نصر)، شهرآرا (ارش مهر)، ستارخان و مرزداران کادوی عروسی ما به شما خواهد بود.



معرفی مدل های میکاپ عروس در آرایشگاه 
1. مدل آرایش عروس
 اروپایی یا سبک لایت(Natural Wedding Makeup)
اگر می خواهید مدل آرایش عروسی و عقد شما یک نسخه بی عیب و نقص ازخودتان باشد. این مدل میکاپ لایت اروپایی بسیار عالی است. چرا که مدل آرایش لایت به دنبال ایجاد تغییرات آنچنانی در شما نیست بلکه ویژگی های طبیعی صورت شما را برجسته کند.
مدل آرایش عروس لایت در آرایشگاه های زنانه به نام های میکاپ نچرال، میکاپ دخترانه، میکاپ اروپایی و میکاپ مدیوم نیز شناخته می شود.

میکاپ کره ای یکی از معروف ترین مدل های آرایش نچرال صورت است.میکاپ کره ای، میکاپ لبنانی و میکاپ اسموکی از جذاب ترین مدل های آرایش لایت نامزدی هستند.


شینیون میکاپ عروس

مدل آرایش لایت جدید


میکاپ آرتیست های مدل آرایش عروس لایت در ایران:
میکاپ آرتیست های معرف تهران همچون مریم رئوف و مریم راهنما، مهشید سلطانمرادی، بیشتر  به سبک میکاپ لایت علاقه دارند. اگر چه انواع مدل های آرایش عربی ، لبنانی، اسموکی و ... را برای به بهترین حالت ممکن انجام می دهند.


میکاپ دخترانه


میکاپ عروس اروپایی


2. مدل آرایش عروس کلاسیک
مدل آرایش عروس کلاسیک می تواند یک انتخاب عالی برای مراسم عروسی یا چشن نامزدی باشد، این مدل آرایش دارای ظرافت های بسیاری است که همیشه جاودانه خواهد بود و از مد نمی افتد. 


مشخصه های غالب در مدل آرایش عروس کلاسیک:
آرایش چشم ساده به رنگ تیره، یک خط چشم قهوه ای تیره، رژ لب صورتی گلگون است.
میکاپ عروس کلاسیک سبک متعادل و همه پسندتری است که در آن طراحی های نامتعارف با غلظت رنگی زیاد روی پلک و صورت به هیچ عنوان نباید انجام شود.
3. مدل آرایش عروس اسموکی
در میکاپ اسموکی عروس، آرایش شاین یا میکاپ بادیگاردی اهمیت مژه ها و خط چشم بسیار با اهمیت است،سایه ها قهوه ای رنگ و  دودی در آرایش اسموکی بسیار پر طرفدار هستند.
4. مدل آرایش عروس عربی (میکاپ عربی)
این مدل آرایش در آرایشگاه های عروس به نام های میکاپ عربی میکاپ خلیجی نیز شناخته می شود. مشخصه این مدل آرایش عربی این است که در عین حالی که آرایش نسبتاً ملایم دارد، اما عشوه گری زیادی نیز با خود به همراه دارد. این مدل میکاپ عروس عربی زیبایی شما را به سطح بالاتری می برد و ویژگی های شما را به جذاب ترین شکل ممکن نشان می دهد. ابروها را پرپشت و طبیعی نگه دارید، با چشمان طلایی برای سایه ای ماندگار. لایه‌های ضخیم ریمل را هم در بالا و هم پایین بزنید. خانم‌هایی که مژه‌های کوتاه‌تر دارند، از کاشت مژه مصنوعی نترسید. از یک مداد چشم مسی در امتداد خط مژه بالایی برای عمق بیشتر استفاده کنید و آن را با هم مخلوط کنید تا خط شدید نباشد. مطمئن شوید که سایه لب و گونه خود را با رنگ سایه چشم خود هماهنگ کرده اید تا ظاهری بدون عیب داشته باشید.میکاپ لبنانی یکی از پرطرفدارترین مدل های آرایش در سبک عربی است.

5. مدل میکاپ اسموکی( Smokey Eye)
مدل آرایش اسموکی را انتخاب کنید بدون اینکه دغدغه  سنگینی یا تیره بودن چشم هایتان را داشته باشید. برای سایه اسموکی به سراغ پالت خاکستری زغالی بروید، سایه های تیره تر در گوشه های بیرونی چشم و روشن تر روی پلک ها ایجاد کنید. اگر زیاد طرفدار رنگ‌های خاکستری نیستید یا به رنگ پوست شما نمی‌آیند، به جای آن سایه آلویی را انتخاب کنید، به این معنی که همچنان می‌توانید به ترند دودی دست پیدا کنید. برای متعادل کردن رنگ ها، با رژ لب صورتی با ته رنگ گرم کار را تمام کنید.
6. مدل آرایش عروس کلاسیک - لب قرمز
بی انتها و کلاسیک، لب قرمز برای مدت طولانی مورد علاقه دنیای زیبایی بوده است. این ظاهر در ایجاد یک آرایش زیبای عروس کم ریسک است. در انتخاب سایه مناسب، رنگ پوست خود را در نظر بگیرید و اینکه آیا ته رنگ های سرد یا گرم دارید - این امر به شما اطمینان می دهد که رنگ مناسب و در نتیجه آرایش مناسب را دریافت خواهید کرد.


میکاپ لایت عروس


فرقی ندارد در غرب تهران باشید یا شمال تهران در مرزداران هستید یا تهران ویلا از گوگل مپ بخواهید تا شما را سالن زیبایی گلاریس غرب بهترین آرایشگاه عروس ستارخان و گیشا راهنمایی کند.آوازه هنر مندان گلاریس غرب و سبک شینیون میکاپ عروس آنها در همه شبکه های اجتماعی و سایت های نی نی سایت و بهترینو پیچیده شده است. می توانید نظرات سایر خانم ها را در هم در گوگل و هم  نی نی سایت در مورد گلاریس غرب مطالعه نمایید.


تلفن تماس گلاریس غرب 

آرایشگاه عروس خوب در تهران و سالن میکاپ معروف غرب تهران

۸۸۲۳۱۳۹۵
 

مشاوره با میکاپ کار معروف تهران:

مهشید سلطانمرادی

۰۹۳۶۲۰۴۸۳۱۵


کلمات کلیدی: سالن میکاپ غرب تهران، آرایشگاه خوب برای میکاپ شینیون و کوتاهی مو،سالن زیبایی گلاریس غرب ، بهترین سالن میکاپ ستارخان،بهترین میکاپ آرتیست غرب تهران آرایش لایت و میکاپ عروس،میکاپ عروس قبل و بعد